209. Chill

Det blev ingen frukt idag, jag har chillat. Det är närapå orimligt fint väder nu och det ser ut att fortsätta. Jag tar det lugnt, fiskar, äter länge och har nog bara gått runt 15 kilometer idag. Imorgon blir det fruktfrossa i Riksgränsen.

Hörde talas om en japan som varje år går den här leden bärande på ett album med bilder från tidigare års vandringar här. Fascinerande.  

Tältar ikväll vid Katterjaure.  

Här >>> 

Elefantägg.
    
  
Mitt fiskekort.
  
   
    
  

3 reaktioner på ”209. Chill

  1. Fantastiskt! Känns lite konstigt att du snart är framme men samtidigt roligt att målet närmar sig efter så många steg! Visade lite av dina bilder idag för en vän och jag berättade lite om din resa och många blir mållösa över prestationen och den fantastiska upplevelse du också bär på förutom ryggan 🙂 Jag drar igen dragkedjan på mitt tält nu och önskar en God natt! //Thomas

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar