182. Norra Polcirkeln

Lördag 1/7 

Har känt mig mäkta nöjd över min omväg runt Riebnes-sjön. Först några timmar på fjället, rätt bra väder, jag korsade Norra Polcirkeln, vilket på sätt och vis känns som en bedrift, sedan ner i skogen för lunch och eldning, jag hittade en stig, såg en älg och tog mig sedan över bron och upp på fjället igen, rundade en liten sjö och så ner i skogen igen, såg en fjällvråk lyfta på nära håll för att direkt bli jagad av två fiskmåsar, cool!

Jag var som sagt väldigt nöjd. Detta tills jag upptäckte mitt lilla stora misstag. 

Fortsättning följer… 

Norra Polcirkeln, skönt häng, soft stämning, DJs
    
Eldrest
  
Un ruccolatte tan leche, por favor!
  
    
    
 

4 reaktioner på ”182. Norra Polcirkeln

Kommentera

