184. Allitteration

Söndag 2/8

Fail föder fantastisk framgång. När man övervunnit ett problem känns oftast allting väldigt lätt. Man hamnar liksom i ett nöjdhetsrus. Dagen kändes kort, fast jag gick rätt långt. 

Jag tog mig upp på fjället igen och hade bokstavligen en och annan regndroppe på mig, de var väldigt få till antal, men ändå ständigt närvarande. Det var ett låttgånget, men stenigt stycke fjäll jag hade hamnat på. Och så plötsligt, Kungsleden igen! Människor, markeringar, mygg med mera – aah, allitteration! Imorgon: Kvikkjokk, allt enligt plan. 

    
 

2 reaktioner på ”184. Allitteration

  1. ”Fail föder fantastisk framgång. När man övervunnit ett problem känns oftast allting väldigt lätt” Har du tänkt ut detta själv? Det skulle ju passa på vilken arbetsplats som helst. Stort !!

    Gilla

Kommentera

