163. Adamsäpplebett

Tisdag 21/7

Pratade om livet och om skor med livsnjutarna Geir och Anders i Ljusliden hela morgonen, sedan har jag stannat i låglandet och strövat i skogen hela dagen. Lite skönt att slippa alla höjdmetrar, det har varit mycket upp och ner på sistone. Fast jag saknar ju vyerna.  

FYI: Myggbett på adamsäpplet är surt.  

I övrigt har det varit ganska händelsefattiga dagar som liksom bara varit. Men bra väder!

Geir och Anders. För dem är jag en alternativare.
        
Rastade vid en edgemast.
  
Visst skrev jag att jag överdrev mitt godisinköp?
     

4 reaktioner på ”163. Adamsäpplebett

  1. Härliga bilder! Hoppas Alfred och Nils får ihop lite pant så blir det kanske mindre skräp i fjällen….;-)
    kallt, hur klarar du dig på nätterna framöver, vad har du valt att ta med som extra värmande?
    Kall sommar även här på Västkusten, förra veckan hade Grebbestad 4 + på natten…

    Gilla

Kommentera

