156. Härbergsdalen

Fredag 17/7  

Jag känner mig fortfarande lite sliten från Norge, det var en fysisk tuff vecka. Jag fick dessutom med mig en lätt campingsnuva från Gäddede – aldrig mer camping för min del med andra ord!

Jag tar det lugnt, pausar rätt ofta, långlunchar och tar tidiga kvällar. Rätt skönt, har ingen tid att passa, bra väder och jag ligger ju bra till i tid att ”hinna fram”. Idag grillade jag fisk över öppen eld. 

Har haft otroligt fina vyer över Härbergsdalen idag. 

Ikväll tältar jag i ett knottparadis, det blev matlagning inomtält.  

  

H2O Dynamic Power Grabber Utility
      
Så kan man också bo!
  
Det är skillnad på att få fisk och få fisk. Den här fisken fick jag.
                  

2 reaktioner på ”156. Härbergsdalen

Kommentera

