061. Kaffe

Jag önskar att jag var en kvällskaffedrickare – det smakar ju bäst då – men det är jag inte. Igår hade jag svårt att somna efter en alldeles för sen, stark kopp. Vaknade tidigt och har varit trött idag. Jag stannade efter en dryg mil vid Kråksjöns vindskydd för lunch och blev kvar här. Vattnet är förvånansvärt varmt i sjön, jag kunde ligga i och simma en stund. Annars kalsongtvätt, vedsågning med slö såg samt kartläsning för att ta mig från leden till Laxå och handla imorgon.

Varm, solig och blåsig dag. 

   
           

10 reaktioner på ”061. Kaffe

Kommentera

