058. Anders & Martin

Anders och Martin på Tivedtorps vandrarhem hälsar. 

Jag stannade till här och drack kaffe. Ett gäng tidigare lagom oarbetssamma kollektivare från Göteborg, eller om det var Säffle, hade tagit över stället för ett år sedan och drev det tillsammans, och nu fanns det att göra…

En fantastisk fin och genuin plats i grym natur. Att komma hit var inspirerande, då jag själv tänkt tanken att någon gång driva ett liknande ställe. Jag har också fått inspiration att snida en slangbella, kanjuvabraåha!

Skulle mitt annars utsökt goda namnminne svika mig blir jag gärna korrigerad på dessa herrar!

   

 

2 reaktioner på ”058. Anders & Martin

Kommentera

