030. Namedropping

Vädret fortsätter växla hejvilt och inatt väntas det bli nollgradigt igen. 

Har haft en ganska ointressant dag. Jag sov i skogen nära Dörarp och gick till Vittaryd och följde banvallen i några timmar, bland annat förbi Vidöstern, tills jag blev uttråkad av allt det raka. Vek av vid Hånger och hittade fina skogsvägar till Kärda och nu tältar jag vid Nästasjön. Inga människor idag. Imorgon kollar jag in Store Mosse nationalpark utanför Värnamo. 

   

Demonstration av hur man snyltar vatten från pingstkyrkan i Hånger.
     

2 reaktioner på ”030. Namedropping

  1. Slutar som alltid dagen med att läsa din blogg. Skönt att du har lång tid kvar. Om åskoväder tycker jag dock inte. Kylan kan du övervinna med Lovikkavantar vilka du säkert har någonstans i packningen!!!! Sov gott

    Gilla

Kommentera

