007. Kejsaren

Mårten och Castor lämnade mig på ett gatukök i Rolsberga. En fin natt i tält och en dimmig och rökig natt i vindskydd hann vi med. Nu blir det ensamt ett tag framöver. Jag har redan börjat nynna på den trallvänliga sången från Kejsaren av Portugallien, jag vet inte om det är ett bra tecken. Jag tror det beror på min vandringsstav och inte på idioti. 

Kroppen börjar hursomhelst vänja sig.

   

  

Åh, Löberöd
    
Första riktiga regnet

    

Mårten och Castor har gått vidare.

  

En reaktion på ”007. Kejsaren

Kommentera

