002. Startskottet

Jag har påbörjat min vandring.

Imorse gick startskottet på piren i Smygehuk. Café Smyge hörde den rediga knallen och bjöd på espresso. Trevligt! Jag tror och hoppas att de är klärvoajanta då de redan nu var imponerade av min ännu ej genomförda vandring. 
Det har gått bra och det har gått fort. Lite ömmande fötter och höfter, men än har jag inte börjat lukta så illa, alltid något! Troligen var dagens etapp en av de tråkigaste med skåneslätt och mycket asfalt hela vägen till Svedala. Men sol! 

Nu: bokskog och tält.

   

startskottsskottet
  

 

 

”Vi trodde ni sköt kråkor.”
 
  

   

Middag i Svedala
 
http://goo.gl/maps/T7igO

8 reaktioner på ”002. Startskottet

  1. En härlig och annorlunda start på dagen! Kul att träffas och vi kommer följa dig här på din blogg. Stort lycka till!

    Gilla

Kommentera

